2015-12-31
 23:00:00

Nyår o pirater

 
 
Idag åkte vi in till stan på eftermiddan o köpte lite nyårsgött.
Sen hem en snabbvända o lämna av det innan vi åkte hem till farbror Thomas o hälsade på lite :)
 
Barnen lekte pirater o kurragömma, vi tog varsin kaffe o en stund senare gick Daniel o trisse ner i källaren o fixade pannan. Sen gick vi ut o smällde av några raketer innan vi åkte hemåt. Jag försökte fota det, men det blev bara sudd av alltihop =/
Jag fick några bilder av barnen iaf :)
 
Nu är vi hemma o barnen sover... jag trodde nästan att dom skulle orka hålla sig vakna till 12 så dom fick se alla fyrverkerierna men dom var trötta o gick o la sej vid 21 ungefär.
 
 
Julia undrar vad jag håller på med :)
 
 
 Piraten Isabelle
 
 
 Piraten Pontus
 
 
Mitt försök att fota fyrverkerierna :P
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: