2015-02-24
 22:04:30

Blä!

 
 
Jag är hemma efter en lång dag på jobbet...
Usch vad jag avskyr stämningen på arbetsplatsen!
Det är som ett jävla dagis!
 
Men men, nu är jag som sagt hemma iaf.
Barnen somnade för en stund sen och jag hamnade här.
Jag tänkte jag skulle kolla på nån film eller serie innan det är dags o sova... få se vad det blir :)
 
 


mams
PUBLICERAT: 2015-02-25, 09:21:30

Konstigt att det aldrig blir bättre trist för alla mar det är så där.
Kram

Svar: Ja det är skittråkigt... hoppas att jag hittar nåt bättre snart, orkar fan inte med det här!Kram
Soffiloffis


Anonym
PUBLICERAT: 2015-02-25, 10:01:44 | URL: http://www.datajenny.se

Känner igen det där. Är så på min arbetsplats åxo.

Svar: Tråkigt att det ska behöva vara så :(Hoppas att det löser sig för oss båda!
Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-02-25, 18:56:52 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Usch va tråkigt:-(
Söka efter nytt jobb!??
Jätte fin bild

Svar: Ja känns inget kul alls =/Kollar efter nytt jobb hela tiden, men tyvärr finns inte så mycket jobb häromkring. Skulle nästan behöva flytta tror jag.
Tack :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: