2015-01-29
 20:06:01

Torsdag kväll :)

 
© Soffiloffis
 
 
Nu är jag hemma från jobbet och jag bara njuuuuter :)
 
Och tidigare idag fick jag ett underbart besked från mamma, det känns så skönt o veta att allt var bra! :)
 
Barnen sitter o tittar på barnkanalen, strax läggdags för dom.
Tjejerna ska bara få medicinen först :)
 
Kram
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-01-29, 21:26:32 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Vilken vacker bild...att dt "samhället" är kvar, hade hört någe om att det skulle rivas:D

Svar: Tack så mycket :) Japp det är kvar, dom håller på o rustar upp husen nu så dom ska se ut som dom gjorde från början, röda med vita knutar... några har flyttat in redan :)
Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-01-29, 21:51:11 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

sv: Nämen, så kul:D


mams
PUBLICERAT: 2015-01-30, 22:21:02

Tack så mycket,skönt att jag kunde lugna både dig och mig.
Kram o Puss mams



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: