2015-07-20
 16:58:35

Måndag!

Slagsmål om honan :)
 
Jag har nyss varit hem till mamma o lämnat barnen. Vi fikade lite o sen gick barnen ut o lekte :)
Precis innan jag skulle åka började det dugga... jekla skitväder!
Nu är jag hemma, och om ungefär en timme kommer nog Ketty o hämtar mej, så då blir det bingo :D
Få se om Daniel följer med eller om han blir hemma? Han ligger o vilar just nu iaf...
 
Jag fick föresten veta igår att jag kommer bli förflyttad till Text- och Bild f.r.o.m 1 augusti.
Det känns såå himla skönt att slippa vissa personer! Jag känner mig helnöjd.
 
Och jag hade fått en löneskuld pga vissa missuppfattningar hos Ekonomienheten (de trodde att jag hade semester så de hade betalt ut semesterersättning istället för sjuklön), men det har också löst sej nu. Skönt när saker o ting går åt rätt håll tillslut :)
 
Skriver mer senare :)
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: