2015-07-28
 14:53:03

Tisdag...

© Soffiloffis
 
Idag har vi tvättid, så vi håller på o tvättar för fullt :)
Vi har nyss varit iväg till affären och hämtat ut mitt nya stativ o köpt hem lite nödvändigheter...
Efteråt hängde jag upp två maskiner med tvätt... Usch vad svettig jag blev... pjuh!
Bara o hoppas det har hunnit torka tills nästa laddning ska upp... det brukar vara lite si o så med det.
 
Det är klart nu iaf att barnen börjar på dagis o fritids på måndag. För då ska jag börja jobba igen :)
Nu kommer jag vara hos Text- och bild istället då det blev så mycket tjaffs och bråk på cafeet.
Det ska bli så skönt o slippa vissa personer :)
 
Jag beställde en sladd till blixten nyss. Så nu kommer jag kunna använda den utan att ha den fastsatt på kameran. Den har iofs en trådlös inställning men då måste man ha den inbygda blixten som slav, och det blir inte alltid så snyggt...
Så nu har jag använt upp presentkorten jag fick när jag fyllde :)
Jag längtar såå tills softboxen och sladden kommer!
 


milla
PUBLICERAT: 2015-07-28, 22:00:19 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Har ni ont om torkmöjligheter i tvättstugan eller i lägenheten?
Är de i lägenheten så är det guld värt med luftavfuktare :)

Svar: I lägenheten torkar det rätt snabbt :) Det är i källaren det tar lite lång tid, iaf om man vill tvätta mycket på en o samma gång. För då hinner inte tvätten torka helt o hållet mellan maskinerna. Ändå har dom nån slags värmefläkt där nere. Men men, huvudsaken att det finns ett rum o hänga tvätten i :) Tack för tipset iaf :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: