2015-06-15
 21:29:06

Måndag!

 
 
Idag på eftermiddan när Daniel hade vaknat gick vi ut en sväng.
Först var vi bara på baksidan, sen satte sej Julia med Daniel o tittade när han skruvade bil, och jag, Isabelle o Pontus gick ner till garagen och fotade blommor. Jag tog fram en kompaktkamera så fick dom turas om o fota lite dom med, det tyckte dom var jättekul :)
 
Efter en stund gick vi tillbaks till Daniel o Julia igen, så då fick hon också fota lite grann :)
Jag åkte bort till affären på kvällen, och utanför träffade jag Ylva så vi blev ståendes där o pratade en stund :)
 
Men nu är jag hemma igen, barnen ska snart sova, och jag tror det blir tidigt i säng för mej också idag. Jag känner mej som en zombie just nu :P
Daniel ska iväg o jobba vid 22-tiden så jag väntar tills han har åkt iaf...
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 
© Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-06-18, 22:01:26 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Härliga bilder :-)

Svar: Tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: