2015-06-23
 21:38:00

Tisdag kväll :)

 
 
Idag var vi lite lata o beställde lite pizza på kvällen.
Sen när jag åkte o hämtade maten var Ronja från jobbet där. Vi hälsade o sen gick hon fram till en av de hon var med o sa "där är hon som jag berättade om" och den andra tjejen började råstirra på mig... man kan ju undra vad hon har sagt om mig då?
 
Men men, skitsamma...
Annars har vi inte gjort så mycket idag... Tjejerna har varit ute större delen av dagen o lekt :)
Jag o Pontus har städat lite på deras rum, men det blev så varmt så jag höll på o tuppa av. Jag tror vi får fortsätta imorron med det :)
 
Nu ligger barnen o sover så sött :)
Daniel ska snart åka o jobba igen... näst sista skiftet för denna vecka :)
 
 
 
 Fina Julia i trädet :)
 
 


milla
PUBLICERAT: 2015-06-24, 09:21:19

Än en gång.... vuxna människor.
Kunde dom inte talat vidare utom hörhåll istället.
Försök nonchalera.

:)

Svar: Ja jag håller med =/ Men hon ville säkert att jag skulle höra... Får försöka men det är så svårt bara :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: