2015-05-04
 20:04:00

Komplimang :)

 
 
Nu har jag äntligen jobbat klart för idag :)
Jag har inte varit med om något segare tror jag... det var knappt nå kunder alls på eftermiddan så minuterna gick så långsamt...
 
Jag fick en trevlig komplimang här i förra veckan som jag inte kan släppa förresten :)
Jag gick ner i lunchrummet o skulle äta och när jag kom in satt vaktmästaren där. Då började vi prata om våra barn. Jag berättade hur gamla mina barn var o frågade hur gamla hans var.
Han: "Jag har en dotter som är född -89 och det är väl ungefär samma ålder som dej gissar jag?"
Jag: "Nej, jag är född -81 så jag är lite äldre än henne"
Han: Oj!
 
Tihi, fan vad najs att jag ser ut o vara 26 år :D 
 
 
En yngre version av mej :)
 
 
Nutid


mams
PUBLICERAT: 2015-05-04, 21:04:38

Kul med lite komplimanger.
Har du varit in på min blogg?


Sofie
PUBLICERAT: 2015-05-04, 21:11:37 | URL: http://soffiloffis.blogg.se

Ja det är alltid kul, även om det säkert inte var menat som en komplimang egentligen :)
Japp det har jag, jag såg att du har lagt till text om dej själv och en ny header :) Det blev bra!


mams
PUBLICERAT: 2015-05-05, 09:00:30

Tack, nu vet jag inte vad jag ska skriva om?


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-05-07, 00:22:38 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Alltid kul med komplimanger och jag håller med honom, kan lätt ta dig för 26 :-) trodde icke du var född 81 i alla fall.

Svar: Åh tack så mycket :D
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: