2015-05-06
 19:20:07

Lååång vecka!

 
 
Usch vad den här veckan går långsamt! Jag vill ha helg nu!!
Jag fick för mej att det var torsdag idag så att imorron skulle vara sista dagen den här veckan, jag blev lite besviken när jag kom på att det bara är onsdag!
 
Nu är jag hemma iaf :)
Såå skönt!
 
Det första som hände när jag kom till jobbet imorse var att båda nycklarna till omklädningsrummet saknades så vi fick be vaktmästaren låsa upp så vi kunde börja jobba.
Sen när skulle göra kaffe hade nån gjort rent kaffebryggaren extra ordentligt så en del saknades. Det tänkte ju inte vi på, och jag visste inte ens att den delen kunde tas bort så... Hur som helst så sprutade kaffet rakt ut på golvet istället för att hamna i själva pannan =/
Så det blev te o torka golven dårå...
 
Annars har dagen rullat på som vanligt :)
 
 
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-05-07, 00:24:48 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Vilken otursdag

Svar: Haha ja verkligen :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: