2015-05-07
 21:52:45

Torsdag!

© Soffiloffis
 
Äntligen är jag hemma :)
När jag slutade åkte jag förbi vid mamma, hon bjöd på tårta och så fick jag presentkort på Cyberphoto och en jättesöt blomma :) Tack så mycket igen!
 
Sen åkte jag förbi OK innan jag åkte hem.
När jag kom hem fick jag presenter av barnen o Daniel och sen gick vi ut i köket o åt lite tårta igen.
 
Jag har skitont i huvudet nu, det känns som ena ögat ska pluppa ut... vet inte om det är åska i luften eller om det är för att jag har druckit för lite vatten idag?
 
Barnen har nyss somnat o jag tänkte kolla på nåt avsnitt av Supernatural innan jag går o lägger mej :)
 
Kram


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-05-08, 11:42:37 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Har jag glömt sin födelsedag? :-/ i sånt fall förlåt och grattis :-) jätte fin bild och härlig dag och presenter :-)

Svar: Ingen fara, jag har inte skrivit att jag har fyllt år så det är inte lätt o veta då :) Tack så mycket! :D Kram
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: