2015-05-20
 22:34:53

Vårruset :)

© Soffiloffis
 
Idag har jag och Ketty varit på vårruset i Örebro :)
Först åkte vi till Biltema så hon fick köpa en handbromsvajer, sen till Marieberg o kollade på skopunkten. Jag köpte stövlar till tjejerna och Ketty köpte ett varsitt par skor till flickorna o Pontus, tack igen :)
 
Sen åt vi på en kinarestaurang där uppe, jättegött.
Efter det var det dags o åka till Gustavsvik o kolla runt lite i stånden där innan det började.
Vid starten blev det lite kaos, för jag o Ketty hamnade i fel grupp, i jogging-gruppen så vi fick jogga en liten bit så det inte skulle bli alltför misstänkt haha :P
 
Nu har jag vrålont i knävecken efter allt gående! Jag kommer nog inte ta mej upp ur sängen imorronbitti!
Otränad deluxe!
Men det har varit en rolig dag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: