2015-11-10
 23:20:00

Kväll...

 
 
På eftermiddan gick jag bort till Örabergsdammen o fotade lite. Gullmari hade sett ett bra fotoobjekt till sin pappas dikter där, och eftersom det var rätt soligt o fint under dagen så passade jag på :)
När jag hade fotograferat det jag skulle satte jag på omvändningsringen på objektivet o fotade lite macro också. Det är svårt som attan o få till skärpan när man fotar så, man måste stå typ två millimeter från motivet och försöka hålla balansen samtidigt haha :P
 
Efter det gick jag iallafall hemåt, och jag kom hem i lagom tid för o hämta barnen på dagis och i skolan.
Och när det var gjort åkte vi in till stan o hämtade ut medicin.
 
Nu är vi hemma sen flera timmar tebax, barnen ligger o sover och Daniel åkte iväg till jobbet för en stund sen.
På kvällen har jag spelat lite men nu tänkte jag gå in o lösa lite korsord innan det är dags o sova :)
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: