2015-10-19
 11:26:37

Dimmigt...

 
 
Jag gick ut o fotade lite imorse, men på vägen bort kom jag på att vi ju skulle ha möte på morgonen så jag gick bara till stora hagen lite snabbt o så gick jag tillbaks igen.
Nu har dimman lättat och solen skiner :) Härligt!
 
Jag börjar känna lite oro nu, det är bara två veckor kvar på mitt jobbkontrakt, sen vet jag inte hur det blir. Per-Ragnar verkar inte heller veta så ja... jobbigt =(
 
 
 
 
© Soffiloffis
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-10-27, 21:30:43 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Vackra bilder bilder tråkigt att du icke vet hur det blir blir jobbet

Svar: Tack :) Ja det är lite tråkigt, men hur det än blir så löser det sej nog på nåt sätt :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: