2015-10-30
 12:48:00

Friday :)

Vid Malingarna för ungefär ett år sedan :)
© Soffiloffis
 
Imorse åkte jag in till marnäsliden i Ludvika. Jag skulle fotografera mackor till caféet :)
Efteråt fick jag en kycklingsmörgås av dom som tack för hjälpen, å den var såå himla god!
 
Jag tänkte stanna till vid Klenshyttan på vägen hem, men det är så grått o trist ute så jag gör det en annan dag istället :)
Jag åkte tillbaks till jobbet istället och nu håller jag på och flyttar alla mina bilder som jag har tagit de senaste månaderna, till externa hårddisken så dom inte försvinner sen om/när mitt datorkonto stängs ner.
 
Och så ringde jag till Brask på arbetsförmedlingen och fick reda på att jag kommer få vara kvar här från och med måndag, tjoohooo! :D 
Då kommer jag troligtvis hinna klart med alla projekt jag är mitt uppe i nu :) Skönt!
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: