2015-09-23
 08:42:00

Virrhöna...

 
 
I måndags när jag slutade jobbet åkte vi till Borlänge o handlade lite. Barnen behövde nya skor så det köpte vi och så gick vi in på Lager 157 när vi ändå var där, där blev det lite kläder köpta till hela familjen :) Och en vända på Biltema hann vi också med.
 
Igår tog vi det bara lugnt hemma efter jobbet o skolan :)
 
Jag kom nyss hit till jobbet. Jag har farit runt som en virrhöna hela morgonen känns det som. För jag upptäckte när jag kom till dagis att Pontus inte hade tagit på sej t-shirten som jag la fram till honom imorse, utan hade bara en luvtröja under jackan. Så då var det bara o åka hem o sen åka tillbaks till dagis och lämna den! 
 
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: