2015-09-20
 20:30:31

Söndag!

 
 
Imorse gick vi iväg till marknaden igen, Daniel fick akut sug på munkar så ;)
Men dom var lite torra så vi slängde dom efter några tuggor och köpte mat istället.
Jag träffade Tova, Camilla och Gullmari där, och Daniel träffade lite folk han känner också :)
Hoppas att det blev lyckat för försäljarna så det blir marknad nästa år också, för jag tycker den var mysig i år :)
 
Annars idag har jag haft ont i nacken som tusan... jag får känslan av att jag börjar bli för gammal för o åka karuseller :(  tråkigt!
 
Daniel har kollat på Liverpoolmatchen nu på kvällen, så han åkte nyss till jobbet.
Jag har nyss vikt in tvätt i garderoberna o nu ska jag ta det lugnt en stund innan det blir sovdax. Barnen har iaf somnat nu.
 
 
Här är en del av de saker vi har gjort på Text & Bild :)
 
En folder om museum o sevärdheter i Grängesberg
 
 
En broschyr om Ludvika Kommun
 
 
En av böckerna vi har gjort, med bilder och info från Ludvika Kommun :) Den finns att köpa här
Foldrar och broschyrer finns att hämta på bland annat turistbyrån i Ludvika.
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: