2015-09-02
 14:47:00

Vab

 
 
Imorse när vi skulle åka till skolan kände sej Julia inge bra, hon hostade, hade ont i halsen och sen visade det sej att hon hade feber. Så hon och Pontus fick vara hemma idag och Isabelle fick gå till skolan. Jag följde med in o berättade hur det låg till o så åkte jag hem.
Strax efteråt gick Daniel o la sej.
 
För en stund sen åkte jag o hämtade Isabelle och efter det gick vi in på Ica o handlade lite. Glass i stora lass o lite annat välbehövligt :)
 
Men nu är vi hemma o barnen leker. Få se hur Julia mår imorron, om hon mår bättre eller om vi blir hemma då med? Det visar sej väl...
 
På eftermiddan fick jag ett meddelande från facebook att någon från asien (eller var det var) hade försökt logga in på mitt facebook-konto. Vet inte om dom hade lyckats, men nu är lösenordet bytt iaf :)
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: