2016-04-04
 23:03:00

Kväll!

 
Jag har nyss sett The Walking Dead's säsongsfinal... Äntligen har man fått se vad Negan är för filur.
Det var ett bra avsnitt!
Tyvärr tror jag det var Abraham som fick sätta livet till =/  Jag gillade honom, han var cool :)
 
Nu är det snart läggdags för mej... jag skulle väl egentligen ha lagt mej för längesen men jag ville se TWD först :)
 
Gonatt!


a n n i k a
PUBLICERAT: 2016-04-05, 20:13:54 | URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Jag älskar The Walking Dead! hade seriöst mardrömmar hela natten natten innan jag skulle kolla för jag var så otroligt rädd inför detta avsnitt. Jag tror också det är Abraham, tror inte dom skulle ha slutat säsongen med en cliffhanger om det var Glenn. Men man vet ju aldrig! Gillar Negan kommer nog ha en hatkärlek till honom xD

Svar: Ja jag med :) Bästa serien ever! Ja jag tror att det är han eftersom det blev ett sånt känslosamt adjö mellan honom och eugene när eugene skulle åka iväg själv med husbilen. Men vi får se, det ska bli spännande hur som helst :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: