2016-04-04
 17:37:29

Måndag eftermiddag...

Rivning pågår... (gammal bild)
© Soffiloffis
 
I förmiddags gick jag ner till blå kiosken och fotade rivningen av den... jag ska fota mer imorron om det är något kvar av den då :)
 
Sen tillbaks till jobbet.
Där försökte jag hitta bilder i större format till diktboken o böt ut dom. Vissa var bara 72 dpi så då blir det inte bra i tryck. Jag har letat hela dagen och hittade alla utom två bilder... får fortsätta med det också imorron.
 
Nu är jag hemma iaf. Skönt!
Jag har inte varit på särskilt bra humör under dagen, kanske på grund av tröttheten, jag vet inte.
 
Barnen leker inne på sitt rum nu och jag ska kolla igenom bilderna jag tog tidigare...
Daniel ska nog ner till garaget eller nånting tror jag.
 
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: