2016-08-08
 08:03:04

Första dagen + huvudvärk =/

 
 
Nu är dagen här då... dags o börja jobba igen!
Jag hade skitsvårt o somna igår kväll, jag kände att jag fick mer och mer ont i huvudet och när jag vaknade imorse hade jag fortfarande ont :(
Jag har försökt dricka kaffe, ta panodil, dricka vatten... nu börjar det släppa lite tror jag men mår illa istället :(
 
Jag lämnade iallafall barnen på fritids för en stund sen, Pontus ville hålla i mig hela tiden men tillslut var jag tvungen o gå. Vinkade av barnen o åkte hemåt.
Det måste vara skönt för honom att han har sina systrar som kan se efter honom, särskilt så här första dagen :)
 
Ska väl dra mej iväg till jobbet nurå... hoppas huvudvärkshelvetet/illamåendet släpper snart!
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: