2016-08-17
 08:54:00

Första skoldagen :)

 
 
Nu har jag varit uppe vid Parkskolan o lämnat barnen. Flickorna gick raka vägen till sin fröken och magister när dom väl hittade dom.
Pontus o jag var med på möte med lärarna tillsammans med en massa andra föräldrar o barn. Där delade lärarna in barnen i två olika grupper och efter ett tag gick dom upp till sina klassrum :)
Noa och Pontus hamnade i samma grupp, så det var ju jättebra tycker jag! Då känner dom iallafall någon sedan tidigare :)
Jag var nästan gråtmild när jag satt där, våra barn börjar ju bli så stora! Flickorna börjar trean och Pontus f-klassen!
Det känns som dom snart tar studenten om tiden ska fortsätta gå så här snabbt.
 
Men nu är jag hemma igen. Idag blir det jobbsök för min del... Sen fotar jag lite efter det :)
Jag köpte bakgrundspapper igår på DollarStore så det måste jag testa...
 
 
 Det känns som om det vore igår...
 
 
 
 
 
 
© Soffiloffis
 


mams
PUBLICERAT: 2016-08-18, 11:21:14

Hejsan!
Ja Uch vad fort tiden går tycker inte det var längesen dom var små babysar men dom är ju lika Goa idag.
Lycka till i skolan och förskolan alla tre önskar mormor


mams
PUBLICERAT: 2016-08-18, 11:22:43

Hejsan!
Ja Uch vad fort tiden går tycker inte det var längesen dom var små babysar men dom är ju lika Goa idag.
Lycka till i skolan och förskolan alla tre önskar mormor



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: