2016-08-15
 08:55:00

Monday morning...

 
 
Måndag var det nu och jag är tebax på jobbet.
Det är strax möte, sen ska vi till Sunnansjö o fota lite igen... och så blir det nog en vända in till stan också för o fota sprängningarna vid Willys.
 
Daniel gick hem tidigare från jobbet inatt för o kunna vara hemma med barnen medan jag är o fotar. Tjejerna har fått löss IGEN så dom får inte vara på fritids... vi ska köpa lusmedel idag o lusa av dom när jag kommer hem.
 
Just nu laddar jag kameran så vi kan sticka så fort mötet är avklarat... 
 
På onsdag ska vi ha en "utedag" i Peters sommarstuga. Men jag kan nog inte hänga med då, för Pontus börjar ju F-klassen då så jag kommer nog inte till jobbet förrän efter 10 antar jag, och då har nog dom andra redan åkt. 
Men men, jag kanske kan hänga med nästa gång istället :)
 
 
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: