2016-08-07
 14:10:00

Sista semesterdagen är här...

 
 
Inatt drömde jag att jag började skolan igen tillsammans med Milla, Malle o Lotta. Vi skulle gå nån Gourmetmatlagningskurs och jag minns att jag frågade en kurskompis varför jag gick den kursen när jag bara skulle laga mat hemma xD
Skolan såg hemsk ut, som nåt stort skräckfilmsslott med fladdermöss som flög runt toppen på tornet! Och den låg på Ludvika Gård haha
 
Aja nu är jag vaken iaf sen många timmar o det är sista dagen på semestern... 
Just nu känner jag bara stress inför imorron. Men det löser sej väl...
Det blir Pontus första dag på fritids iallafall och han ser såå fram emot det :)
 
 
Örabergsdammen förra året i augusti-september tror jag :)
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: