2016-08-18
 08:54:00

Torsdag :)

© Soffiloffis
 
Igår var jag hemma o sökte jobb, så jag hittade väl några o söka iaf :)
Sen spelade jag lite wow på kvällen, och där fick jag två mounts från två olika raids/dungeons... Daniel blev skitsur på mej haha
 
Jag drömde något inatt där jag fick en varning typ om du gör si eller så, så händer det här och så började märklig musik spelas i örat... jag tyckte jag kände igen låten men kunde inte förstå var jag hade hört den förut... Sen efter ett tag fattade jag att det var väckarklockan som ringde haha :P
 
Nu är jag tebax på jobbet...
Måste gå över till affären o köpa lipsyl sen när jag får ork o resa på rumpan...
Annars är det foto som gäller idag :)
 
Men skriver mer sen...
Kram
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: