2016-02-04
 14:26:20

Hoppsan!

© Soffiloffis
 
 
Det har redan blivit eftermiddag! Shit vad tiden har sprungit iväg idag då...
Nu har jag iaf fotat lite, det blev lite kaffebönor, parfym o pingvinfoton...
Snart är det väl dags o fika antar jag :)
 
 
Jag har föresten börjat kolla på farmen, jag har inte gjort det på flera år men jag hade ingenting o göra häromdagen så då blev det :)  Iallafall så stör jag mej så sjukt mycket på Ewonne och Lina. Hoppas båda två åker ut så snart som möjligt! Helst Ewonne som bara klagar på allt o alla, och sover hela dagarna medan resten av folket jobbar arslet av sej! Sen sitter hon o hotar med stryk till både höger o vänster! Usch vilken kärring!
 
Aja, nu ska jag jobba vidare...
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: