2016-02-14
 19:20:53

Söndag kväll...

© Soffiloffis
 
 
Igår åkte vi hem till farbror Thomas o hälsade på :)
Olle var där, så jag tog lite kort på honom.
 
Jag hade tagit med mig alla minneskorten för att Trisse skulle kunna få bilderna jag har tagit på hans barn under åren. Men självklart låg bilderna på det kortet som sitter kvar i datorn på jobbet. Så vi bestämde att han ska få dom nästa gång vi kommer dit istället. Så typiskt!
 
Idag har vi bara varit hemma.
Tjejerna är fnittrigare och flamsigare än någonsin...
Daniel har huvudvärk så han ligger o vilar lite inför jobbet.
 
Jag ska snart skicka in mina sökta jobb till af. Det ska bli skönt o få det gjort så man kan tänka på annat igen.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: