2016-02-18
 08:54:52

Torsdag...

© Soffiloffis
 
Jag är tillbaks på jobbet igen. Känner mig fortfarande inte särskilt pigg men jag vill ge det ett försök iallafall.
Imorron ska vi till Borlänge o titta på en utställning och eftersom tågbiljetter är bokade till mig med så vill jag inte gärna dra mig ur. Bara o hoppas att jag mår bättre imorron!
 
Barnen är i skolan och på dagis. Pontus var verkligen inte på humör vid lämningen, han vill inte dit längre... Det känns så taskigt att lämna honom när han inte vill! Men jag måste ju :(
Jag pratade med fröken imorse och dom skulle hålla lite mer koll på hur det funkar med kompisarna.
 
Det är snart fikadags iaf. Sen får vi hoppas att dagen rullar på :)
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: