2016-01-25
 11:50:35

Krångel hångel...

© Soffiloffis
 
 
Det är redan måndag och jag är tebax på jobbet.
Just nu sitter jag och fixar med lite bilder till marnäsliden, så att Fredrik kan ta med dom dit på onsdag...
 
Grangärdefoldern vet jag inte hur det blir med... vissa byggnader är ju bebodda, t.ex. vissa av de som ska ingå i kyrkbyn. Så då känns det inte som att man kan ha med dom i en folder för turister. Det kanske inte är så kul för de som bor där om det helt plötsligt står ett busslass med folk utanför och glor? Jag skulle nog inte tycka det iaf... men samtidigt blir det kanske klagomål från folk som bor runt i byarna om dessa ställen inte finns med.
Aja, vi ska ta upp det med Per-Ragnar på mötet imorron, så får vi se vad han säger.
 
Men nu ska jag jobba vidare
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: