2016-01-02
 18:17:13

Lördag!

 
 
I förmiddags åkte Daniel hem till trisse o skulle skruva av resten på bilen som ska skrotas.
Så lite senare tog jag med barnen o skulle åka pulka här utanför nånstans :) Men det finns ju inte särskilt många branta backar här så helst hade jag åkt till fjällberget o åkt lite pulka där istället :)
 
Hursomhelst så visade det sej att Daniel hade nyckeln till förrådet där pulkorna står så det blev inget med det =/  Då gick vi bort till lekparken o åkte rutchkana istället :)
Den här gången åkte jag också, det var skitkul!
 
Sen gick vi hem o en stund senare kom Daniel också hem...
Så nu har vi ätit o jag har kollat på senaste Beck filmen :)  Den var helt okey även om jag saknade Gunvald lite. Visste ju redan vad som skulle hända med honom eftersom nån skribent på aftonbladet hade spoilat det... =/
 
Nu vet jag inte vad jag ska göra
Hörs sen
Kram
 
 
Bild sedan några dagar tebax
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: