2016-01-01
 22:49:00

Nyårslista

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?
– Nej, inte vad jag kan komma på

 

Har du några nyårslöften?
– Börja träna igen :)  Sen vill jag utbilda mig så vi kan flytta utomlands någon gång! ;)

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
– Japp :)

 

Vilka länder besökte du?
– Höll mig i Sverige hela året.

 

Vad önskar du att du gjort mer/mindre?
- Jag önskar att jag hade sagt ifrån mer till de på caféet och kanske inte tagit åt mig så mycket!

 

Bästa minnet från 2015?
– När jag fick veta att jag kunde få börja på Text & Bild igen :) Vilken skön känlsa att veta att man inte behövde träffa "dom" mer!

 

Bästa köpet?
- Kameraryggsäcken :)

 

Vad spenderade du mest pengar på?
- Barnkläder, räkningar, mat o fotoprylar

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Ledsnare faktiskt, men jag hoppas att 2016 blir ett bättre år!

 

Favoritprogram på TV?
– Helenius hörna brukar vara rätt bra :) Annars kollar jag inte så mycket på tv, det blir mest nån film då och då när jag känner för det istället...

 

Är det något du saknade 2015 som du vill ha år 2016?
- Ett fast jobb!!

 

Vad ser du mest framemot med år 2016?
- Sommaren, jag bara älskar sommaren!!

 

Vem har du umgåtts med mest?
– Daniel o barnen haha, och dom på jobbet :)

 

Lärde du känna några nya människor?
Ja, några stycken

 

Höll du några av dina nyårslöften?
– Jag gav inga nyårslöften förra året :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: