2016-01-19
 08:37:00

Tisdag...

 
 
Efter en bråkig morgon blev barnen tillslut skjutsade till skolan o dagis. H*n bara springer iväg o vägrar hoppa in i bilen, säger att h*n ska gå till Björkås m.m. Usch vad stressiga mornarna blir när det blir så där...
Aja, dom kom dit i tid iaf så dom hann äta frukost och det är ju huvudsaken :)
 
Jag kom till jobbet för en stund sen och är precis lika trött som alltid...
Idag ska vi försöka gå igenom informationen som jag har tagit fram till foldern. Jag har inte hunnit få fram alla platser än men är en bra bit på väg iaf :)
 
Min mobil har föresten börjat dra ur batteriet jättesnabbt, jag laddade den igår på jobbet och drog ur laddaren precis innan jag gick hem. Sen när jag la mej hade jag 47% kvar och imorse när jag vaknade hade jag 14%... Jag har ju knappt rört mobilen så jag vet inte vad det är som drar ur den så?
 
Aja, hörs sen
Kram
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: