2016-01-21
 08:55:34

Torsdag...

 
 
Tebax på jobbet igen då :)
Idag känner jag mej på bättre humör, igår var jag mest trött och småirriterad... jag ville helst bara sitta instängd på mitt rum o vara ensam en stund, men det gick ju inte så jag fick bita ihop o försöka vara mitt vanliga jag :)
 
Imorse när jag vaknade märkte jag att jag hade lite ont i halsen, hoppas det bara är något tillfälligt, jag har inte tid o bli sjuk just nu... Det är ju massor som ska göras! Foldern, diktboken, marnäslidens bilder, Folkets hus och Folkets park-fotograferingar och säkert nåt mer som jag inte kommer på just nu :)
 
Men men, idag ska vi åka till Grangärde då... jag känner mej laddad som sjutton :)
Får hoppas kamerornas batterier klarar kylan bara, men jag har tre stycken med mej, plus en analog så det borde funka tycker jag :P
 
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: