2016-07-19
 23:07:07

Tisdag :)

 
 
Igår kväll proppade familjen i oss fyra liter jordgubbar så efteråt satt jag o kände mej som en uppblåst fotboll eller nåt... Jag fick knappt luft haha
Men gott var det!
 
Idag satte Daniel igång minecraft-servern så vi har spelat det större delen av eftermiddan :)
Sen spelade jag o Daniel lite wow också :P
 
Barnen sover nu, imorron ska vi in till Ludvika och lämna prover o ta blodtryck.
Sen får vi se om det blir Leksand sommarland också eller om vi tar det nån annan dag... det beror på hur vädret ser ut där borta. Vi vill ju kunna bada så nu får solen ta o visa sej lite :)
 
Blir det inget Leksand så tar jag fram studion o fotar barnen lite (om dom vill). Det var ett tag sen jag använde den nu så jag känner mej lite ringrostig...
 
 
 
 


mams
PUBLICERAT: 2016-07-20, 11:05:49

Mums men då fick ni ju nästan 1l. Per styck inte undra på att ni blev mätta.
Har ni åkt upp till Leksand eller är ni kvar i stan.
Kram mams

Svar: Haha ja det blev lite mycket tror jag :P Vi åkte till Leksand så vi kom hem vid 18-tiden tror jag. Kram Sofie
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: