2016-03-31
 22:16:34

Bingo :)

 
 
Barnen blev hemma idag med för Pontus har haft feber i några dagar :/
 
Daniel åkte till garaget på eftermiddan.Han kom hem efter tre, sen sålde han volvon och efter det åkte vi in till stan en sväng.
Jag köpte en pall på Rusta och så blev det lite annat välbehövligt.
 
Ketty ringde när vi var där inne o frågade om jag var taggad på bingon ikväll. Det hade jag helt glömt bort men vi åkte hem fort som tusan och strax efteråt kom hon och plockade upp mej här hemma och så åkte vi upp till Parkskolan o spelade lite :)
Hon vann hundra kronor men jag vann ingenting. Jag var nära några gånger men det sket sej.
 
Nu är jag hemma igen, barnen och Daniel ligger o sover och jag med snart.
Kram
 
 
 © Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: