2016-03-02
 20:42:34

Onsdag kväll :)

 
 
Igår fick vi veta att diktboken har prio 1, så jag skulle ge Thomas alla bilder och text så han kunde börja sätta den. Men sen upptäckte jag att det saknas en massa bilder från Tova, som bara har försvunnit av någon anledning, så hon ska komma förbi imorron med dom.
 
Idag kom Per-Ragnar dit så vi pratade lite om några projekt vi håller på med och ska börja med snart :)  Spännande!
Och imorron skulle han försöka komma förbi med studioutrustningen... Åh, vad jag längtar!!
Det ska bli intressant o se hur svårt det är o lära sej... förhoppningsvis inte allt för svårt!
 
Nu ligger barnen o ska sova och jag ska nog strax lägga mej jag också... är svintrött redan!
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: