2016-03-13
 21:53:00

Söndag kväll :)

© Soffiloffis
 
 
Det har varit en lugn helg här hemma bara.
Hela familjen har spelat minecraft på servern lite titt som tätt :)
Jag hade tänkt att jag skulle ta fler bilder på barnen men det blev aldrig av. Jag tror inte dom var så sugna på o bli fotade ändå så :)
 
Daniel åkte o jobbade vid 18-tiden idag.
Och barnen ligger o sover sen någon timme tebax, det är ju dags för skola, dagis och jobb imorron igen...
Och den här veckan blir det troligtvis utvecklingssamtal med Pontus nån av dagarna :)  Skoj skoj!
 
Jag kollade på farmen för en stund sen, och nu är det dags för finalvecka...
Jag hoppas nog på att Lina eller Fredrik ska vinna... men vi får se vem det blir :) 
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: