2016-05-31
 21:34:31

Fotbollsträning med pappa :)

 
 
Nu på eftermiddan gick vi ut med barnen, Daniel spelade fotboll med tjejerna o jag fotade dom :)
Pontus cyklade fram och tebax på baksidan.
 
Sen började det komma upp felmeddelanden på kameraskärmen om att minneskortet inte kunde läsas, så jag tog ur det o satte i det igen. Då funkade det igen så tog jag lite mer bilder men sen upptäckte jag att en hel del bilder hade försvunnit :(
Så blev det lika igen 3-4 gånger, så då gick jag in o hämtade ett annat minneskort istället o det funkade bättre. Jag hoppas det var minneskortet det var fel på iaf och inte kameran.
 
Nu är vi inne igen o barnen och Daniel sover.
Daniel drar snart till jobbet o då får det bli sovdags för mej...
 
 
© Soffiloffis


Kameratrollet
PUBLICERAT: 2016-06-06, 11:03:45 | URL: http://kameratrollet.se

Det går att återskapa bilder. Bara att söka inne på min sida. Angående minneskortet skulle jag nog lågnivåformaterat det i datorn med kortläsare och sedan formaterat det i kameran.


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2016-06-13, 11:45:45 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Håller med ovanstående. Hoppas det icke händer igen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: