2016-05-26
 09:00:58

Pinsam morgon...

 
 
Det blev en redig försovning imorse =/
Och uppe på det hittade tjejerna inga kläder o ha på sej och en av dom hade glömt o packa gympakläder så då fick vi stressa o hitta såna kläder också. Sen när vi kom ut o skulle åka iväg regnade det (som vanligt) så då blev en av damerna skitsur o vägrade hoppa in i bilen. Gaaah!
När jag kom hem efter att ha lämnat dom så lyckades jag göra bort mig för trapp-städerskan också... Så pinsamt!
Vilken skitdag! Usch, jag hoppas det blir bättre under dagen för än så länge suger det!
 
Nu är jag äntligen på jobbet iaf...
Det är snart fika :)
 
 
© Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2016-06-13, 11:56:07 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Vacker bild. Hoppas resten av dagen gick bättre

Svar: Tack :) Ja den blev mycket bättre sen
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: