2016-05-17
 08:38:36

Vilken morgon!!

 
© Soffiloffis
 
 
Imorse var det bråkigt när jag skulle köra barnen till skolan. Allt var frid och fröjd tills ena tjejen kom på att hon inte visste var hennes keps var, då vägrade hon gå ut genom ytterdörren, sen vägrade hon hoppa in i bilen för ingen hade tackat när hon höll upp porten. Men efter mycket om o men gjorde hon det iaf. När vi kom fram sen så vägrade hon hoppa ur bilen, vägrade gå ner till skolan för hon hade inte fått nån kram (hon hade fått minst tre).. Tillslut var jag tvungen o gå in med Pontus, sen när jag kom tillbaks var tjejerna fortfarande kvar uppe vid staketet... Gaah!
Dom fick en fjärde kram var och då gick dom äntligen ner :)
Vaktmästaren var där så han skrattade lite åt kaoset :P
 
Nu sitter jag på jobbet igen iallafall...
Få se om jag kan gå ut idag då? Hoppas på det...
 
Daniel blir förresten 34 år idag :)
GRATTIS!
 
Imorgon ska jag o svärmor till Örebro och gå Vårruset :)
Det blir kul!
 
Hörs sen
Kram 
 


Anonym
PUBLICERAT: 2016-05-17, 09:52:36

Puh vilken morron!
Ni får ha det så kul på vår ruset undrade just o ni skulle dit iår?
Skrev och grattade Daniel på facebook.
Internet är dåligt här iår.
Bilder på min blogg vägrar den lägga in inget kul?
Ha en bra dag kramar till er er alla

Svar: Ja usch, hoppas deras morgonhumör lugnar ner sej lite snart :DJa jag såg att du hade skrivit :)
Ok, det kanske är för att internet är så segt, då brukar det krångla med bilder för mej med. Ha en bra dag ni också :) Kram
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: