2016-10-17
 08:34:45

Måndag...

 
 
Nästan hela förra veckan låg jag hemma o var sjuk =(  Jag mådde illa, hade feber och ont i hela kroppen...
Nu mår jag bättre igen iallafall så idag var det dags o gå tillbaks till jobbet igen =)
 
Igår på kvällen kollade jag på en ny skräckis som hade fått jättebra betyg på IMDB.com. Don´t Breathe hette den och den var helt okey men jag trodde den skulle vara otäckare efter vad jag hade hört om den.
 
Sen var jag helt säker på att The Walking Dead skulle börja som igår så jag såg fram emot att kolla på det ikväll... Sen såg jag på facebook att det är först nästa helg det börjar =/ 
Besvikelse deluxe... men men, det är bara o vänta en vecka till då!
 
 
 
© Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2016-10-24, 09:10:36 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Vilken vacker bild och skönt att du mår bättre :-)

Svar: Tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: