2016-09-26
 13:54:00

Måndag eftermiddag...

 
 
Trisse ringde för en stund sen, då var Pontus på väg hem, han ville inte vara på fritids och var ledsen. Men trisse följde med honom in o pratade med fröknarna. En stund senare ringde han igen så då gjorde jag mej redo att åka o hämta honom men vi kom fram till att han fick följa med hem till dom o leka istället. Verkligen jättesnällt! :) 
Sen skulle han köra hit honom till jag slutar ungefär. Lillplutten :'(
 
Den här dagen känns inget vidare överhuvudtaget =/
Jag känner mig irriterad och nedstämd av nån anledning...
 
Aja, sen när jag slutar o har hämtat tjejerna i skolan ska vi hem till mormor o morfar och hälsa på :) Det var flera månader sen vi var där nu så det är dags nu tycker jag :)
 
 
 © Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: