2016-09-07
 11:09:00

Onsdag :)

 
 
Igår vid 15-tiden åkte vi in till lasarettet med Pontus fot. Han gick och sprang som han brukar så jag var osäker på om vi verkligen skulle åka dit, men han sa att han fortfarande hade ont emellanåt så jag tänkte att det är väl bäst vi åker in och kollar iaf. Men läkaren märkte på en gång att det inte var något allvarligt så det tog max 5 minuter där inne.
Sen åkte vi hemåt, men vid Lidl kom jag på att jag hade glömt o sätta i kortet i parkeringsautomaten innan vi åkte därifrån, så då fick vi vända o göra det så det inte skulle stå och ticka pengar hur länge som helst =/
 
Nu är det onsdag o jag har jobbsökardag.
Sen ringde tandläkaren nu på förmiddan, så Pontus ska dit kl ett idag.
 
 
© Soffiloffis
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2016-09-11, 15:22:07 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Skönt att det utbyte var någe allvarligt och tur du kom på att det tickade pengar. Jätte vacker och mystisk bild ännu en gång



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: