2016-09-30
 22:00:00

Personaldagen :)

 
 
 
 
 
 
 
 
Utsikten mot GP-verket från GoCart-banan
 
 
Maten vi fick på GoCart-banan :P
 
 
Gullmari när hon sköt paintball
 
 
Francis när han sköt luftpistol
 
 
Gullmari när hon körde lastmaskin... det var skitsvårt!
 
 
Idag har vi haft personaldag på jobbet :)
När jag kom dit skulle jag kolla så det inte var bilder kvar på minneskortet, tur att jag gjorde det för då upptäckte jag att jag hade glömt kamerabatteriet hemma... det låg på laddning. Så det var bara o springa  hem o hämta det då :P
 
Sen åkte vi upp till Disponentparken o fikade lite.
Bodil (som driver parken nu) berättade lite om hur det är där nuförtiden :)
Efter fikat gick jag ut en sväng o pratade med Annika medan hon rökte, då kom Bodils jättefina katt fram o gosade. Sen gick jag runt o fotade lite grann innan vi åkte ner till GoCartbanan och åt.
Efter maten hade vi trekamp... först paintball, sen luftpistol och efter det körde vi lastmaskin.
 
Gullmari vann, och jag kom tvåa i år :)
Det var en trevlig dag tycker jag!
 
 


Angelica
PUBLICERAT: 2016-09-30, 22:54:11 | URL: http://lillglimt.blogg.se/

vad roligt att det anordnas såna aktiviteter så man får umgås ordentligt o inte bara när man jobbar, blir ju en helt annan sak (:

Svar: Ja det känns som man kommer varann lite närmre när det blir såna här aktiviteter :) Det är jättekul och bra :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: