2016-09-27
 11:26:39

Tisdag :)

 
 
Nu sitter jag på jobbet igen :)
Jag håller på o kollar igenom lite gamla bilder o redigerar... Jag tänkte nyss fota lite blommor som Peter har tagit hit, men precis just då tog batteriet slut i kameran så nu ligger den på laddning.
 
Imorron ska vi in till stan o fota igen. Den här gången blir det MM, Ahlsells, Beijer bygg, Dollarstore o lite annat... Sen på fredag har vi den där personaldagen :)
 
Nu har jag bestämt mej för att försöka sluta bry mig så mycket om vad folk tycker och tänker om mig, jag kommer bli galen tillslut om jag ska fortsätta försöka vara alla till lags. Om någon har problem med mej så är det deras problem! 
 
 
© Soffiloffis


Anonym
PUBLICERAT: 2016-09-27, 15:08:37

Hejsan!
Det tycker jag var ett bra beslut.
Håller på dig.
Stor kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: