2017-08-10
 09:17:00

Torsdag!

 
 
Jag är på jobbet, sista dagen för denna vecka.
Idag lär jag ringa det där samtalet så uppsägningen av bredbandet tas bort. Konstigt att det ens går att göra så, då kan ju tydligen vem som helst säga att dom flyttar in i den o den lägenheten och så sägs abonnemanget upp bara sådär. Det borde ju krävas mer än så tycker jag!
 
Men men...
Igår fotade jag min kamerautrustning. Men sen när jag la in bilderna på datorn gick det inte att redigera bilderna i RAW, för photoshop här på jobbet måste uppdateras, så då måste jag ringa IT-enheten så att dom gör det då... Mycket ringande idag! Eller också tar jag om bilderna med min privata kamera istället, vi får se...
 
Snart fikadags.
Hörs sen
Kram
 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: