2017-08-03
 10:02:30

Torsdag...

 
 
Inatt när jag o Daniel precis höll på o somna hörde vi ett vrål. En massa tankar flög genom huvudet. Först trodde jag att det var två katter som slogs och brydde mej inte så mycket, sen lät det som ett så pinat skrik så då blev jag helt tvärsäker på att det var en katt som blev tagen av en varg eller nåt. Det lät verkligen hemskt. Daniel var först helt säker på att det var våran katt som skrek här inne och attackerade barnen eller hade fastnat nånstans. Men när vi väl kom upp och fram till fönstret såg vi att det var två grävlingar som slogs på vägen här utanför! Usch, hoppas dom inte har sitt bo här i närheten för såna grannar klarar jag mej utan!
 
Nu är det förmiddag iallafall och Daniel åkte precis med sin mamma till Skinnskatteberg igen för o få massage. Hoppas det blir bättre den här gången nurå. Jag är astrött, det blev ju inte många timmars sömn efter det där vrålet vi hörde =/
 
Hörs sen
Kram
 
 
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: