2017-12-21
 11:05:41

Torsdag...

 
 
Imorse var jag arg som f-n när jag hade lämnat barnen.
Först var det en bil som höll på o börja backa ut precis när jag åkte förbi, sen när jag precis hade åkt förbi den fick jag möte. Och vägen är skitsmal för det står bilar parkerade längs hela gatan så jag fick försöka svänga in vid soptunnorna o släppa fram den, då stannade han och vågade inte åka för den första bilen hade fortfarande backen i. Gaah!
 
Tillslut kom jag hem iallafall så jag kunde hämta väskan o gå till jobbet.
Så vi har fikat för en stund sen och snart ska jag fota choklad.
 
Det hade varit skönt o få jullov nu, men jag lär jobba imorron med!
Daniel o barnen blir lediga från o med idag. Sikket lyx!
 
Daniel kommer föresten inte få börja gå natt i januari ändå. Han hade sett fram emot det så himla mycket, men i förrgår kom chefen och berättade att det inte skulle bli så för att en av dom som skulle byta skift med honom hade dragit sig ur. Så han har varit skitförbannad både igår och iförrgår, och jag förstår honom.
 
Ah...
Få se om kameran är färdigladdad nu då?
Hörs sen
Kram
 
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: