2017-02-10
 12:49:00

Fredag!

 
 
Idag har jag jobbsökardag, tänkte passa på o städa lite när jag ändå är hemma.
Strax ska vi hämta barnen i skolan sen hem o fortsätta :)
 
Jag lånade hem blixtarna igår också så jag tänkte jag skulle försöka fota barnen lite under helgen :)
Det har inte blivit så mycket fotande på sista tiden, jag har inte haft någon fotoinspiration överhuvudtaget, så jag har knappt några nya bilder på barnen alls =/
Lite tråkigt, så det ska jag ta tag i nu!
 
 
Kajbron är borttagen o ligger nu på marken...
 
 
 
 
 
Ica Kvantum-bygget vid Sänkan fortsätter...
 
 
Nya Marnässkolan byggs. Det har börjat hända lite sen vi var där sist :)
 
 
 Köpmansgatan 11, bara ett hål kvar efter byggnaden som stod här.
 
 
 Trädgårn är nästa rivningsobjekt, än så länge står den kvar
 
 
 Snötäckt brygga vid väsman strand...
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: