2017-02-13
 13:48:00

Måndag

 
 
Jag är på jobbet. Vi har haft möte för några timmar sen.
Då fick vi veta att de på kontoret inne i stan tycker att vi bokar bil för ofta. (Vi har haft bil 1 gång under den här månaden, inte mycket alls). Så nu får vi bara boka bil på måndagar och bara renaulten. Vad sjutton, jäkla klagande hela tiden på att vi behöver bil ibland!
 
Hur ska vi ta oss till Ljungåsen, Saxdalen, Grangärde o alla andra ställen vi behöver åka till för att kunna göra foldrarna o broschyrerna vi håller på med? Bussar går ju knappt ut dit, och egen bil vill varken jag eller de andra ta då det kostar både bensin och slitage, något man får stå för själv. 
 
Och åtminstone jag vill ha klarblå himmel på mina vinterbilder från t.ex. Ljungåsen, annars ser det inte särskilt lockande ut att ta en sväng med skidorna för turisterna som ser den bilden i foldern. Att då bara kunna åka ut o fota det en måndag ger ju rejäla begränsningar! Det börjar kännas som den här verksamheten är nedläggningshotad så som de håller på. Så himla tråkigt i så fall!
 
 
Nyhammars skidanläggning
 
 
 
Annars så ringde Pontus fröken nyss o berättade att han har gjort hyss igen, så vi ska ta ett snack med honom när vi hämtar dom i skolan sen. 
 
Nu ska jag lägga in lite bilder på Ludvikabilder.se, det var ett tag sen jag gjorde det nu...
 
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: