2017-02-15
 07:58:44

Onsdag...

 
 
Jag har nyss lämnat barnen i skolan, o strax är det dags o gå till jobbet.
Idag tror jag att jag ska åka iväg o fota nånstans, typ kyrkviken eller något.
Men det brukar ju aldrig bli som man har tänkt sej så vi får väl se.
 
Daniel gjorde syntest igår på jobbet o det hade gått bra :) Det måste vara skönt o slippa ha glasögon under svetshjälmen! Sen hämtade han barnen på fritids när det var klart, så dom behövde inte vara där så länge igår :)
 
Åh vad jag längtar till våren nu, o ännu mer till sommaren! Jag vill kunna gå ut o fota utan o behöva dra på mej tusen ton med ytterkläder! Tänk om man kunde flytta utomlands under vinterhalvåret... det vore riktigt najs!
 
Aja dags o gå till jobbet nu
Kram
 
 
Snart så...
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: